Look and Learn: SIIT ME TULEME!

Tradehouse esitleb: aasta oodatuim ilu suursündmus „Look and Learn“.
Juuksurid ja jumestajad, stilistid ja koolitajad, meigifännid ning soengu- ja värvigurmaanid, pange end valmis! Alustuseks saame tuttavaks meie klientide lemmikbrändide rahvusvaheliste tippkoolitajatega, kes ilutarkused sinuni toovad.
Ära kunagi lõpeta õppimist!
Jekaterina Davidenko ja Kārlis Albužis, CHI Farouk Systemsi koolitajad

1. Mis teid koolitajatöös enim vaimustab?
Jekaterina: Olen alati ammutanud inspiratsiooni juuksuritelt üle maailma. Mulle meeldib käia meistriklassides. Koolitajatelt saan nii teadmisi, nippe kui ka positiivset energiat. Enne Lätisse kolimist elasin viis aastat Kanadas. Riias alustasin tööd moodsas salongis, kus mul oli valida ammoniaagiga ja ammoniaagita värvibrändi vahel. Muidugi valisin CHI. Riias on väga mõnus Akadēmija Meistars, kus tutvusin selle brändiga lähemalt. Armusin sellesse! Ühe aastaga sai minust brändi loovstilist. 2019. aasta sügisel käisin Hollandis Farouk Systemsi akadeemias koolitusel ja sealt algas minu koolitajakarjäär. Vaatan klienti alati tervikuna – peanupust varbaotsteni. Tähtis on näha detaile, analüüsida isiksust ja elustiili ning selle põhjal luua sobiv välimus. Ütlen stilistidele alati, et konsultatsioon on suurepärase tulemuse võti.
Kārlis: Olen töötanud koolitajana üle 17 aasta. Mulle meeldib teadmisi jagada, see on nagu missioon – seda tuleb lihtsalt teha! Mõistsin ühel hetkel, et suudan edastada sisu õpilastele lihtsalt ja arusaadavalt. Mu töötoad on alati üles ehitatud nii, et tean täpselt, mida osalejad päeva lõpuks teavad. Enim inspireerib mind see, kui näen koolitusel muutusi nii osalejate mõtlemises kui ka tehnikates ning seda, kuidas nad muutuvad professionaalsemaks just siin ja praegu.
2. Millega plaanite üllatada koolituspäeval osalejaid?
Kārlis: Üllatus! Ma pole kunagi üritanud oma tegemistega kedagi üllatada – kui, siis ainult töö kvaliteediga. „Vaata ja õpi“ – juba see pealkiri avab ürituse põhiolemuse. Ma ei tantsi ega loobi laval kääre... Keskendume värvidele, näitame reaalselt rakendatavaid tehnikaid, mis põhinevad viimastel trendidel ja arendustel. Lisaks keskendume teenindus- ja müügikunstile, sellele, kuidas muuta salong kasumlikumaks, veenda kliente – teisisõnu kuidas töötada paremini, kiiremini ja teenida rohkem.
3. Kuidas kõlaks liftikõne sinu brändi kohta?
Jekaterina: Farouk Systemsi on loonud juuksur-stilist Farouk Shami. See mees on legend. Tema oli esimene, kes lõi ammoniaagivaba värvi ja blondeerija. Farouk Systems hoolib haridusest, keskkonnast, peab tähtsaks professionaalsust ja julmusevabadust. Meie tooteid ei katsetata loomade peal. Meie pakendid on taaskasutatavad. Meie juuksehooldustooted on sulfaadi-, parabeeni-, silikooni- ja gluteenivabad. Meie valikust leiab ka professionaalse orgaanilise juuksehoolduse.
4. Mis on tähtsamad etapid sinu brändi arengus?
Kārlis: Farouk Systemsil on neid palju. Ta on korduvalt olnud ilutööstuses teerajaja: esimene ammoniaagivaba blondeerija, esimene keraamiline juuksesirgendaja, esimene ammoniaagivaba püsivärv ning nüüd on meil veel üks innovatsioon – LG CHI Color Master Factory ehk teie oma värvitehas salongis.
5. Mis on sinu lemmiktooted?
Jekaterina: Kuna olen värvikoolitaja, armastan CHI Bondi helestamissüsteemi Bleach & Shine, nagu ka meie suurimat innovatsiooni, LG CHI Color Master Factoryt.
Kārlis: Kui saan vaid ühe toote nimetada, on see parim blondeerija, millega olen enam kui 25aastase karjääri jooksul töötanud – CHI Bond+ Lightening System, mis suudab pleegitada kuni 9+ toonitasemeni, kahjustamata seejuures juuksestruktuuri. See on ammoniaagivaba, neutraliseerib soovimatud soojad alatoonid ja sobib kõikideks helestamistehnikateks. Sisaldab kanepiõli ja aaloed.
6. Kuhu ilumaailm praegu liigub ja mis on sinu brändi fookuses?
Kārlis: Tööstus otsib uusi keskkonnasäästlikumaid viise kliendi jaoks soovitud tulemus saavutada ning LG CHI Color Masteriga on Farouk Systems tabanud seda sihtmärki, vähendades jäätmeid 30 protsenti. Pole pappkaste, alumiiniumtuube värvide pakendamiseks ega suuri värvivarusid. See masin muudab juuksevärvitööstuse tulevikku!
7. Milline on su peamine sõnum oma õpilastele ja teistele iluhuvilistele?
Jekaterina: Anna alati endast parim! Näe professionaalne välja. Räägi professionaalselt. Hoolitse kliendi eest. Lase igal kliendil end erilisena tunda. Naerata ja suhtu heatahtlikult. Ja muidugi – ära kunagi lõpeta õppimist.
Kārlis: Iluteenindaja on elukutse, mille puhul ei saa kunagi öelda, et tead kõike. See tööstusharu muutub ja areneb pidevalt. Selleks, et anda oma parim, on sul vaja arendada iseennast ja õppida iga päev. Ja proffidele: kliendil pole kunagi õigus, vaid meister on alati süüdi!
Huvitu intrigeerivast, ent säilita isikupära!
Carla Bergamaschi, Tammy Mattiazzi ja Andrea Pavano, Inebrya koolitajad



1. Mis teid koolitajatöös enim vaimustab?
Tammy: Andsin oma esimese tunni 1981. aastal Las Vegases. Koolitamise juures võlub mind see, et tunnen iga kord elevust, isegi kui teema on sama. Publik teeb iga koolituse minu jaoks eriliseks! Hea koolitaja ja mentor peab kohanduma publikuga, nii et iga kord, kui õpetan, õpin ka ise.
Carla: Olen koolitaja aastast 1994, ent juba aastatel 1992–1994 treenisin oma koolitajate tiimi. On oluline, et meeskond järgib ühtset metoodikat ja stiili ning suudab edastada tööstusele sõnumit, mis viib edasi, toob kaasa muutusi ja pakub kõrgeimat kvaliteeti.
Andrea: Olen olnud Inebrya koolitaja kolm aastat. Kõige rohkem köidab katkematu areng, nii minu enda kui ka õpilaste oma. Mind inspireerib pidev teabevahetus. Mõtlen iga päev, kuidas saaksin täna teha oma tööd paremini kui eile. Pean lähtuma eeldusest, et ma ei saa kõike teada ning et iga inimene saab mulle midagi õpetada.
2. Millega plaanite üllatada koolituspäeval osalejaid?
Tammy: Ma kavatsen avada ukse Inebrya naiselikku ja sensuaalsesse maailma. Inebryat on tunnustatud kõrge tasemega tehnilise lähenemise eest, mida saadavad õrnad lõhnad ja siidised tekstuurid.
Carla: Me ei taha üllatada, vaid lummata. Räägime kliendi vastuvõtmisest, teenindusest, konsultatsioonist, aga ka värvidest, lõigetest ja stiilidest, mis on võimalikud Inebrya kollektsiooniga ja vallutavad maailma.
Andrea: Kollektsioon on juba iseenesest imeline! Kindlasti püüan anda personaalsemat nõu, kuidas neid imelisi look’e saavutada, sest tegu on ikkagi tehnikatega, mida saab soovi järgi muuta ja kohandada.
3. Kuidas kõlaks liftikõne teie brändi kohta?
Carla: Liitu Inebrya perega, siis on sul kõik, mida edu saavutamiseks vaja: tugi, kindlus tulemuste kohta, suurepärased tooted, inspiratsioon ning ka üks trendi-, moe- ja stiilikollektsioon igal aastal.
4. Mis on tähtsamad etapid teie brändi arengus?
Tammy: Tehnilised värvi-, tekstuuri- ja vormilahendused, mille juures hoolitakse juuste tervisest ja sihitakse tõetruud tulemust. Koolitusplatvormi digiteerimine, et jõuda mugavalt iga tasemega õpilasteni. Keskkonnasäästlikkus ja tulevikule mõtlemine.
5. Mis on teie lemmiktooted?
Tammy: Kuigi üht liini on keeruline teistele eelistada, võlub mind Blondesse. Võib-olla sellepärast, et olen blond, aga kindlasti ka tulemuse pärast. See on läbimõeldud ja terviklik sari blondidele. Blondidele juustele loodud hooldussarja nimi Blonde Miracle ütleb kõik.
Carla: See on väga raske küsimus. Minus tekitavad enim emotsioone Inebrya Color ja Blondesse – lihtsalt imelised!
Andrea: Oh, neid on liiga palju! Lisaks nimetatutele kasutan salongis stiliseerimiseks palju silendavat seerumit Ice Cream Style-In Duo Style. See on imeline! Moenädalate ja muude ürituste ajal kasutan ka läikespreid Ice Cream Style-In Illuminator, mis annab eriti särava efekti.
6. Kuhu ilumaailm praegu liigub ja mis on teie brändi fookuses?
Tammy: Pärast rohkem kui kaht aastat, mis on möödunud enneolematuse ja ebakindluse tähe all, liigub ilumaailm taas kindlamalt heaolu, värske ja kergelt nostalgilise välimuse, tervete juuste ning erksate ja rikkalike värvitoonide poole, mis tõstaksid peeglist vaadates kliendi tuju. Inebrya on väga keskendunud tarbijate ootustele vastamisele.
7. Mis on teie peamine sõnum oma õpilastele ja kõigile iluhuvilistele?
Tammy: Ilu muutub pidevalt – aastaaegade, hetkede, sündmuste ja trendidega. Õpi midagi iga päev, leia võimalus kogeda midagi uut või muudetut.
Carla: Me müüme ilu, unistusi, soove. Räägime vähem ja kuulame rohkem. Klient on igal hetkel meie fookuses. Ebaõnnestumine on hea, kui sellest õppida.
Andrea: Ilumaailm liigub väga kiiresti. Ole näljane, huvitu sellest, mis sind kõige enam intrigeerib, kuid säilita ka oma isikupära!
Julge katsetada!
Ema Parsons, Jane Iredale’i rahvusvaheline koolitaja Euroopas

1. Mis sind koolitajatöös enim vaimustab?
Olen ilualal koolitanud üle 25 aasta. Töötasin brändijuhi ja peameigikunstnikuna ajal, kus IIAA (International Institute for Anti-Ageing) hakkas levitama Jane Iredale’i tooteid Suurbritannias ja Iirimaal. Vastutasin seitse aastat müügi ja turunduse, koolitusprogrammide kavandamise, töötajate koolitamise ja inspireerimise eest. Olen peaaegu 30 aastat olnud ka meigikunstnik ja iluterapeut, neist 16 kasutades ainult Jane Iredale’i tooteid. Tean ja tunnen brändi igast kandist. Mind köidab kõige see, kui näen pärast esitlust õpilaste silmi säramas. Uskumatult hea tunne on näha, kui olen suutnud neid inspireerida proovima midagi uut või saavutama midagi, mida nad pole pidanud võimalikuks. Meik on väga visuaalne õpetamisvaldkond ning seetõttu on põnev näha tulemusi ja reaktsioone, kui lood midagi ilusat.
2. Millega plaanid üllatada koolituspäeval osalejaid?
Kavatsen näidata ja selgitada Skincare Makeup Systemi, mis parandab nii naha välimust kui ka heaolu, valmistab naha ette sujuvaks meigi pealekandmiseks ning loob kauakestva loomulikult kauni välimuse. Räägin ka uuendustest, sealhulgas Glow Time Pro äsja uuenenud BB-kreemist. Samuti tutvustan 2022. aasta kollektsiooni Holiday Collection ja HydroPure’i toonitud seerumit.
3. Kuidas kõlaks liftikõne sinu brändi kohta?
Jane Iredale on teedrajav bränd, mille keskmes on nahka armastavad koostisosad. Meie südameasi on luua ilutooteid, mis kaitsevad, rahustavad ja niisutavad nahka ning milles pole ärritavat karmi keemilist koostist, täite- ega lõhnaaineid. See on puhas ilu, mis toimib. Ainus viis selle eelistes veenduda on oma nahal järele proovida.
4. Millised on tähtsamad etapid sinu brändi arengus?
Jane Iredale on alati püüelnud eetilise pakendamise poole, liigume nii välis- kui ka sisepakendite puhta ja värske välimuse suunas. See toetab meie brändi sõnumit puhtast meigist, on positiivne, kutsuv, intuitiivne – nagu sõõm värsket õhku. Kosmeetikatööstus toodab miljoneid tonne plasti, mis jõuab prügilasse ja veesüsteemidesse. Jane Iredale astub üha suuremaid samme säästvamaks tootmiseks, et vähendada keskkonnamõju. Võimaluse korral väldime plasti kasutamist ning eelistame kordus- ja taaskasutatavaid pakendeid.
5. Mis on sinu lemmiktooted?
Ma jumaldan peitekreemi Enlighten Plus No. 0, mida kannan nii oma tumedatele silmaalustele kui ka kahele väikesele pigmendilaigule. SPF 30 pärast kasutan seda ka neil päevil, mil ma muud meiki ei kanna. Olen alati armastanud ripsmepalsamit ja -pikendajat, sest see teeb täpselt seda, mida lubab. Forever Peachi tekstuur on jumalik, värvimuutuste tõttu näeb see iga päev veidi erinev välja. Muidugi ei saa ma hakkama kompaktpuudrita PurePressed Base in Amber, niisutava spreita Calming Lavender Spritz ja uue Smooth Affairi matistava aluskreemita ... võiksin veel pikalt jätkata!
6. Milline on su peamine sõnum oma õpilastele ja iluhuvilistele?
Julge meigiga katsetada! Proovi segada kokku kaks või kolm värvi, vaata, mis juhtub, kui kannad selle mõne teise toote peale. Tulemus võib olla fantastiline, ning kui ka mitte, saab selle ära pesta ja uuesti proovida.
7. Milline on parim ilunõu, mis sulle kunagi on antud?
Ära lepi esimesega, mida sulle pakutakse. Teismelisena kasutasin nahal igasuguseid tooteid, mis mõnikord tegid ka kahju. Seejärel õpetati mind toodetes ja koostisainetes kahtlema. Ajal, kus kasutati tugevaid kemikaale ja tooteid katsetati loomadel, avanesid mu silmad ohtudele, mis pakendilt silma ei paista. Nüüd uurin põhjalikult kaubamärkide ja toote koostisosade kohta, loen juhiseid.
Ammuta inspiratsiooni kõigest ümbritsevast!
Beatrice Borgonovo, Mesauda Milano koolitaja

1. Mis sind koolitajatöös enim vaimustab?
Mu kirg meigi- ja värvikosmeetika vastu sai alguse väga noorelt, olin siis vist nelja-viieaastane. Olen koolitajana töötanud peaaegu kümme aastat. Armastan selle töö juures kõige rohkem seda, et saan kaasata inimesi uue toote väljatöötamisse ja näha, kuidas nemadki sellest vaimustuvad. Ma inspireerun, kui võin toodetest rääkida entusiasmiga ning näen, et neid hinnatakse ja nende toimest saadakse aru.
2. Millega plaanid üllatada koolituspäeval osalejaid?
Rääkides toodete valmistamise telgitagustest, sarnaneb kosmeetikatootmine paljuski fantastilise küpsetamise maailmaga, kus uue toote loomiseks segatakse kokku mitu koostisosa. Peale selle räägin täpsemalt konkreetsetest toimeainetest meie toodetes.
3. Kuidas kõlaks liftikõne sinu brändi kohta?
Mesauda pakub tippkvaliteediga tooteid, mille valemid on arendatud Itaalias. Me otsime alati erakordseid uuendusi nii toodetes, pakendites kui ka kommunikatsioonis.
4. Mis on tähtsamad etapid sinu brändi arengus?
Esiteks, nii trendide jälgimine kui ka koostise uurimine, et meil oleks võimalik pakkuda üha uuenduslikumaid ja ainulaadsemaid tooteid. Teiseks, kommunikatsiooni arendamine ja müügitegevused, et turule originaalsust tuua.
5. Mis on sinu lemmiktooted?
Kõik Mesauda tooted on kõrgeima kvaliteediga, aga kui peaksin valima oma lemmikud, oleksid need kiire efekti tõttu kindlasti ripsmetušid, samuti kõik lauvärvid, millel on kreemjas tekstuur ja tugev pigment.
6. Kuhu ilumaailm praegu liigub ja mis on sinu brändi fookuses?
Praegu tehakse palju uuringuid ja katsetusi, kuidas nahahooldust ja jumestust n-ö kokku sulatada ja töötada välja hübriidtooted. Järgime tootearenduses samuti seda suundumust.
7. Mis on su peamine sõnum oma õpilastele ja kõigile iluhuvilistele?
Ammuta inspiratsiooni kõigest ümbritsevast ja ära karda toodetega katsetada! Ära kunagi lõpeta eksperimenteerimist!
LEIA LOOK AND LEARN KOOLITUSTE INFO SIIT.