KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

1. Kui olen iluteeninduskooli õpilane ja soovin e-poest tellida siis kuidas ma seda teha saan?

Tradehouse OÜ toetab iluteenindajate õpinguid pakkudes võimalust soetada tooteid nii esinduskauplustest (Nautica keskuses, Tartus Kvaratli keskuses, Pärnus, Narvas) kui hulgilaost (Peterburi tee 47c) hulgihinnaga kuid kahjuks ei saa me pakkuda veebi teel tellimist.

2. Soovin tagastada kosmeetika toodet, mis mulle ei sobinud?

Tõepoolest on e-poest ostes võimalik tooteid 14 päeva jooksul tavaliselt tagastada. Tagastamise õigust ei kohaldata vastavalt võlaõigusseadusele kosmeetika- ja hügieenitoodetele (suletud pakendis tooted, mis ei ole tagastavad tervisekaitse ja hügieenilistel põhjustel pärast toote avamist).

3. Kui e-poest kaupa tellin, siis millal ma oma kauba kätte saan?

Tellimused, mis on esitatud ja mille eest ettemaks on laekunud Tradehouse arvelduskontole tööpäevadel enne kella 13.00, saab Ostja kätte juba järgmisel tööpäeval või vastavalt tootekaardile märgitud tarneajale. Saartele võib kauba kohale toomine võtta aega kuni 3 tööpäeva. Kui juhtub, et toode on otsas või esinevad tarneraskused, siis klienditeenindus võtab ühendust ja lepitakse ko kku uus tarneaeg.

4. Miks ma ei saa e-meili peale kinnitust kui olen oma makse ära sooritanud?

Selleks, et saada automaatset tellimuse kinnitust, vajuta pärast tellimuse vormistamist ja tellimuse eest tasumist ’tagasi kaupmehe juurde’.

5. Miks ma ei saa katkise tootega otse tehniku poole pöörduda?

Tradehouse remonditöid teostav tehnik ei viibi kohapeal, kauplused koguvad remonti vajavad seadmed kokku ja edastavad tehnikule, tehnik vaatab hooldust vajava toote üle ja vajadusel täpsustab detaile kliendiga otse.

6. Kuidas ma saan luua konto Tradehouse kodulehel?

Vajuta üleval paremal nurgas ’sisene“ ja vali ’registreeri’, edasi täitke nõutud väljad. Kui olete kõik nõutud väljad täitnud ning veendunud, et andmed on õiged, vajutage nuppu „REGISTREERI”. Peale konto loomist saadetakse teile e-mailile kinnitus kiri lingiga millele klikkides viiakse registreerumine lõpuni.

7. Miks mu sooduskood ei tööta?

Siin võib olla mitmeid võimalusi:

  • Sooduskoodil on aegumiskuupäev, mis on möödunud.
  • Sooduskood kehtib ainult teatud tingimustel, näiteks kindlale brändile või sortimendile.
  • Club Curious liikmetele väljastatud sooduskoodid on personaalsed ja keegi teine neid kasutada ei saa.
  • Sooduskood rakendub ainult täishinnaga toodetele, juba allahinnatud kampaaniatoodetele lisasoodustust ei lisandu.
  • Korraga saab kasutada ainult ühte sooduskoodi.

Kui Sinu sooduskood ei lähe vastuollu ühegi nimetatud põhjusega, kuid jätkuvalt ei tööta, siis võta ühendust meie klienditoega: info@tradehouse.ee